FANDOM

   "Onko ketään joka on valmis antamaan käskyjä jotka merkitsevät monien kuolemaa?" 
   ―Ulfric Stormcloak
UlfricStormcloak saturated.png

Ulfric Stormcloak the jarl of Windhelm

Ulfric Stormcloak on Windhelmin Jarl jonka tapaat Skyrimin tapahtumissa. Hän on Stormcloakkien johtaja joka uskoo että Skyrimin pitäisi vapautua Imperialin käsistä. Tapasit hänet ensimmäisessä tehtävässä samassa kuljetuksessa vankina matkustamassa Helgeniin hänen teloitukseensa.

Tausta Muokkaa

Ulfric opiskeli harmaapartojen kanssa ennen suurta sotaa (Hän oppi huutamaan harmaapartojen luona), mutta suuren sodan alettua hän liittyi ei malttanut enään opiskella,vaan hän meni ja liittyi Imperial Legionin joukkoihin. Suuren sodan aikana Aldmeri Dominionin joukot saivat hänet vangikseen ja kiduttivat tätä saadakseen häneltä tietoja.Imperial Cityn valtauksen jälkeen hänelle väitettiin,että hänestä irti saatuja tietoja oli käytetty hyödyksi Imperial Cityn valtauksessa.Imperial Cityn valtauksen jälkeen Aldmeri Dominionin joukot antoivat Ulfricin paeta.

Palattuaan Skyrimiin Ulfric joukkoineen vapauttivat Reachin alueen Forswornien alaisuudesta,palauttaen alueen jälleen kerran Nordien haltuun.Markathin Jarl lupasi hyvitykseksi vapautuksesta sallia alueillaan Taloksen palvomisen,mutta hän joutui perumaan lupauksensa kun lähistöllä olleet Thalmorien joukot uhkasivat hyökätä Reachiin jos siellä saisi vapaasti palvoa Talosta.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki