FANDOM

Tämä sivu on lukittu, joka tarkoittaa että vain rekisteröityneet käyttäjät voivat muokata sitä.
Toimenpide tehtiin suojelemaan artikkelia ei toivotuilta muokkauksilta, vandalismilta, roskapostilta tai spammimiselta. Jos haluat jonkun muokkauksen tehtävän jätä pyyntö sen keskustelupalstalle.
Padlock-silver.svg.png
jos haluat tietoa muiden pelien tehtävistä, katso Tehtävät.

Tehtävät on suunnattu Dragonbornille ja niitä voi suorittaa Skyrimissä. Tehtäviä antavat useat eri henkilöt ja niistä saa palkkion kun on suorittanut ne. Palkkio on usein tavara, taitotaso, mahdollisuus hankkia seuraaja tai mahdollisuus mennä naimisiin.

"Päätehtävillä" tarkoitetaan tehtäviä jotka kuuluvat pelin päätarinaan. Muut tehtävät kuuluvat järjestöjen antamiin. Tehtävät jotka eivät kuulu päätarinaan tai järjestöjen tehtäviin ovat sivutehtäviä, jotka voivat johtaa järjestöjen tehtäviin.

Suurimmassa osassa Elder Scrolls -sarjan peleissä on tehtäviä jokaiselle Daedric prinsseille. Uniikkia Skyrimissä ovat Satunnaiset tehtävät eli tehtävät jotka riippuvat pelaajan tekemistä asioista pelissä ja osan näistä tehtävistä pystyy tekemään niin monta kertaa kuin haluaa.

Kaksi erillistä tehtävälinjaa tulivat lisäosien Dawnguard ja Dragonborn mukana.

Tehtävävalikko

Tehtävät (Skyrim) Tehtävävalikko.png

Lista nykyisistä ja suoritetuista tehtävistä.

Tehtävävalikossa näkyy kaikki nykyiset ja suoritetut tehtävät. Pelin PC-versiossa pääset valikkoon painamalla "J" -kirjainta ja PS3;lla ja Xbox;illa "START" -näppäimellä. Tehtävät järjestyvät siten että ensimmäisenä on "Päätehtävät" sen jälkeen järjestöjen tehtävät ja lopuksi erillinen lista satunnaisille tehtäville, joka löytyy nykyisten tehtävien alta ennen suoritettujen tehtävien listaa.

Voit suorittaa monet tehtävät missä tahansa järjestyksessä, mutta tehtävämerkit eivät ilmesty maailmankarttaan, kompassiin tai pelinäkymään ennen kun olet aktivoinut ne tehtävävalikosta. Suoritettujen tehtävien listan löydät nykyisten tehtävien alta ja niiden nimet näkyvät tummennettuna ja "merkit" tehtävän tavoitteissa on täytetty, tarkoittaen sitä että ne on suoritettu. Tehtävissä jotka on osittain suoritettu näyttävät mitkä tehtävän tavoitteet on suoritettu sillä että niissä olevat "merkit" on myös täytetty.

Päätehtävät

Main.svg
Vain tätä aihetta koskeva artikkeli: Päätehtävät (Skyrim)

Skyrimin päätehtäviin sisältyy lohikäärme kriisin (eng. Dragon Crisis) tutkimista ja sen ratkaiseminen, niinkuin Elder Scroll on ennustanut. Päätehtävien suorittamisen aikana Dragonborn joutuu liittymään kahteen ryhmään Bladeihin ja College Of Winterholdiin. Tehtävän Paarthurnax suorittaminen on täysin vapaaehtoista ja se voidaan suorittaa tehtävän "Season Unending" jälkeen.

Osa I

Osa II

Osa III

Ryhmien Tehtävät

Dark Brotherhood

Darkbrotherhood.svg

Sopimukset

Sivu tehtävät

Muut tehtävät

Companions

Companion.svg

Sivu tehtävät

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki