FANDOM

Speaking with silence on tehtävä joka on The Elder Scrolls V: Skyrim -pelissä. Tehtävän antaa Mercer Frey välittömästi kun Scoundrel's Folly on tehty.

Pääkohdat Muokkaa

  • Tapaa Mercer Frey Snow Veil Sanctum:in ulkopuolella
  • Mene Snow Veil Sanctumiin
  • Etsi Karliah
  • Puhu Karliahille

Walkthrough Muokkaa

Tapaa Mercer Frey Snow Veil Sanctumin ulkopuolella. Puhu hänelle ja hä avaa oven. Mene sisään ja tappele hänen kanssaan draugreja vastaan.

Kun olette löytäneet sana seinän, matka tulee pysähtymään lukittuun palapeli oveen johonka yleensä tarvitsee dragon clawi joka on tehty erikoisista materiaaleista. Kuitenkin, tällä kertaa Mercel avaa oven. Kun ovesta ollaan menty, Dragonbornia ammutaan myrkytetyllä nuolella ja hän kaatuu lattialle. Hän pystyy katsomaan kunn Mercel ja Karliah tapaavat ja hän oppii enemmän Mercerin oikeista aikomuksista. Heidän juttelun jälkeen Mercer lähestyy Dragonbornia lupaa sanoa Brynjolfille terveiset tältä ja puukottaa häntä ja näyttö menee mustaksi. Tunteja myöhemmin Dragonborn herää Sanctumin ulkopuolella olevasta tilapäis leiristä missä Karliah on hoitanut häntä. Puhu hänelle ja hän paljastaa Mercerin petturuuden killalle ja hän lupaa kertoa myös että löysi Galluksen päiväkirjan, mutta se on kirjoitettu oudolla kielellä joten hän tarvitsee apua sen kääntämiseen. Tämä lopettaa tehtävän ja aloittaa seuraavan.

Lähde: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Speaking_With_Silence

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki