FANDOM

RedguardSkyrim.jpg

Punavartija

Punavartijat tulevat Hammerfellin provinssista. Punavartijat ovat äärimmäisen urheilullisia ja nopeita. Punavartijat ovat taitavia miekkojen ja kilpien valmistamisessa. Punavartijat ovat pitkään olleet taitavia sotureita ja mystiikan näkijöitä.

Pelissä Muokkaa

Redguard (Arena)

Redguard (Daggerfall)

Redguard (Morrowind)

Redguard (Oblivion)

Redguard (Skyrim)

Redguard (Online)

Fysionomia Muokkaa

Punavatijat ovat taitavia sodan kävijöitä, jotka ovat tumman sävyisiä alkuperäis asukkaita Hammerfellissä. He ovat luonnollisia urheilijoita, jotka omaavat miekan käytön salaisuudet. Punavartijat ovat ylpeitä ja kiivaita, jotka toimivat kummatkin taistelussa, ja poliittisissa ympäristöissä. Punavartijat ovat luonnollisia seikkailijoita ja oman kansan sankareita sodissa. Elämä aavikoilla on terästänyt niiden vaikutuksia suojaamisessa ja rohkeudessa.

Kulttuuri Muokkaa

Hammerfellin uskonto on sekoitus esi-isien uskonnon ja Yokudan uskontoa. Moni heidän uskonnollisista menoista perustuu Nedesin uskontoon.

Trayvond Punavartijan mukaan Hammerfellissa vihataan taikureita, koska Punavartijoiden mukaan ne ovat sielujen vangitsijoita. "Jos käytät taikuutta, olet heikko pahuutta vastaan." Punavartijat etenkin vihaavat conjurationia, koska Necromancerit ja Mystiikoijat käyttävät niitä.

Vaikka Punavartijat ovat ihmisiä, niillä on erilainen veri kuin Pohjalaisilla, Bretoneilla ja Imperiaaleilla, koska he ovat alkuperältään Yokudasta.

Uskonto Muokkaa

   Satakal
   Ruptga
   Tu'whacca
   Zeht
   Morwha
   Tava
   Malooc
   Diagna
   Sep
   Hoonding
   Leki
   Onsi
Ihmiset BretonImperialNordRedguard
Mer AltmerBosmerDunmerOrc
Betmer ArgonianKhajiit

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki