FANDOM

281px-SepLnUp Orsimer b4&d2.png

Örkki, nainen ja mies.

Tämä rotu muissa peleissä: katso Orsimer

Orsimer (lyhyemmin ja tutummin orc) on pelattava rotu The Elder Scrolls V: Skyrimissä. Orsimerit ovat Wrothgarian- ja Dragontail-vuorten alkuperäisasukkaita. Historiallisista väärinkäsityksistä huolimatta he ovat yksi muoto haltijoista tai mereistä ja siten he ovat saaneet nimensä (Orsimer). Seuraten Trinimachin, ja myöhemmin Malacathin jalanjälkiä, Orsimerit ovat yksiä Tamrielin parhaista sepistä ja sotureista.

Linnakkeet eli strongholditMuokkaa

Useimmat Skyrimin Orsimerit löytää Strongholdeista, vaikkakin joitakin voi löytää merkittävistä kaupungeista, kuten Morthalista ja Markarthista. Lohikäärmesyntyinen voi astua sisään Orsimerien linnakkeisiin, mutta ei pysty puhumaan yhdellekkään asukkaista. Lähestyessä heidän linnakettaan vartija käskee Lohikäärmesyntyisen pysyä poissa. Linnakkeeseen saa mennä, mutta Orsimerit eivät pidä siitä. Täten keskusteleminen Orsimerien kanssa on mahdotonta, kunnes vartijan antama tehtävä on tehty. Tehtävä vaihtelee eri linnakkeiden välillä. Jos pelaaja on Orsimer, hänen ei tarvitse tehdä tehtävää puhuakseen muiden Orsimerien kanssa sisällä, mutta he silti kohtelevat Lohikäärmesyntyistä muukalaisena. Useimmissa linnakkeissa on kaivos sekä sepän työkalut.

PituusMuokkaa

Orsimerit ovat toisiksi pisin pelattava rotu Elder Scrolls V: Skyrimissä. He ovat vain hieman Altmereita lyhyempiä.

Hahmon luontiMuokkaa

TaitobonuksetMuokkaa

AloitusloitsutMuokkaa

ErityistaidotMuokkaa

  • Berserker Rage - Tuplaa tehtävän vahingon ja pienentää hahmolle tehtävää vahinkoa 60 sekunnin ajan. Tämä ei päde loitsuilla tehtyyn vahinkoon.

Ihmiset BretonImperialNordRedguard
Mer AltmerBosmerDunmerOrc
Betmer ArgonianKhajiit

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki