FANDOM

Päämäärät Muokkaa

  • Seuraa Brynjolfia
  • Kuuntele Mercer Freytä
  • Puhu Brynjolfille
  • (vapaavalintainen) Puhu Vexille Goldenglow:n maatilasta.
  • Polta kolme mehiläispesää
  • (vapaavalintainen) Mene Goldenglowiin viemäreiden kautta
  • (vapaavalintainen) Hanki avain Aringothin kassakaappiin
  • Putsaa Aringothin kassakaappi
  • Palaa takaisin Brynjolfin luokse

Walkthrough Muokkaa

The Cistern Muokkaa

Ensimäiseksi Dragonbornin pitää seurata Brynjolfia Ragged Flagonin cisterniin. Sisäänkäynti on piiloitettu vaatekomeron taakse. Kun he ovat perillä, pitää Dragonbornin puhua killan johtajalle, Mercer Fraylle. Hänet löytää joko seisomasta pöytänsä lähellä tai kuljeskelemassa pitkin säiliön pääaluetta. Hän luovuttaa Dragonbornille ensimäisen tehtävän kun tämä on killan jäsenenä. Tehtävä edellyttää Dragonbornia menemään Goldenglawsin maatilalle antamaan omistajalle opetuksen. Ennen sinne menoa, Dragonborn voi jutella Vexin kanssa jolloinka hän saa tietää salaisesta sisäänkäynnistä maatilalle.

Goldenglownin maatila Muokkaa

Kun Dragonborn pääsee tilalle, hänen täytyy polttaa kolme mehiläispesää ja varastaa kassakaapin sisältö.

Mehiläispesien polttaminen Muokkaa

Pesät ovat merkitty karttaan. Helpoin reitti niiden luokse on kivien kautta jotka sijaitsevat rakennuksen koillisella puolella. Helpoin tapa polttaa pesät on tuliloitsulla tai ampumalla jousipyssyllä joka on lumottu aiheuttamaan tulella tuhoa. Jos Dragonborn kantaa asetta joka on lumottu tekemään tulella tuhoa tai jos hän kantaa soihtua, riittää että pelaaja kävelee vain mehiläispesien viereen jolloinka ne syttyvät palamaan. Jos Dragonborn polttaa yhtään enempää kuin kolme, Brynjolf on tyytymätön ja Dragonborn menettää sääntörikkomuksene vuoksi rahapalkinnon. Jos Dragonborn on huomattu kesken tehtävän, voi tämä juosta järveen talon taakse ja uida kaeummaksi kunnes häneen menetetään mielenkiinto.

Kassakaapin tyhjennys Muokkaa

Päästäkseen kassakaappiin käsiksi, pitää ensiksi tiirikoida expert tason lukko ovesta. Päästäkseen ovelle Dragonborn voi käyttää joko viemäreitä tai uida maatilan ympäri kunnes pääsee ovelle jossa on tehtävän merkki. Sisällä talossa Dragonborniin pitää avata expert tason lukko kaapista. Ennen kassakaappia kannattaa hankkia sen avain Aringothilta. Tavoittaakseen Aringothin Dragonbornin pitää hiipiä palkkasotureiden ohitse 2. kerrokseen. Kun hän on 2. kerroksessa hänen täytyy taas hiipiä toisten palkkasotureitten ohitse saavuttaakseen avaimen omistajan, joka istuu huoneensa nurkassa penkillä. Dragonborn voi joko suostutella tai pelotella omistajaa antamaan avaimen. Jos molemmat keinot epäonnistuvat, muuttuu Aringoth vihamieliseksi keskustelun lopussa. Hänen tappamisensa ei kuitenkaan lopeta tehtävää ja Dragonborn saa palkkansa. Heti kun Aringoth on muuttunut vihamieliseksi, palkkasoturit ovat hälytystilassa ja etsivät Dragonbornia. Silti ei ole tarvetta tappaa palkkasotureita koska heti kun on ottanut avaimen Aringothin ruumiista ja lähtenyt 2. kerroksesta, palkkasoturit palaavat heti takaisin vartioimaan kerrosta. Kun 2. kerros on jäänyt taakse, pitää Dragonbornin päästä kellariin joka on teräsportin takana ja samalla käytävällä vartioi palkkasoturi. Kellarissa täytyy hiipiä vartijoiden ohi. Se onnistuu, mutta viimeisen kohdalla pitää käyttää näkymättömyys taikajuomaa tai Throw voice-huutoa. Jos kaikki epäonnistuu, Dragonborn voi juosta huoneen läpi, varastaa kassakaapista esineet ja juosta pois kellarista jättäen vartijat vihamielisiksi. Tärkeää on ettei heitä tapa.

Jos Dragonborn on varastanut avaimen kassakaappiin, se aukeaa ilman vaivaa.

Paluu Brynjolfin luokse Muokkaa

Kunn Dragonborn on päässyt pois maatilalta, pitää hänen palata Brynjolfin luokse. Tämä löytyy Cistern:stä. Helpoin tapa mennä sinne, on mennä Riftenin hautumaan kautta. Siellä on iso nappi haudan luona mitä painaa niin avautuu salareitti päämajaan. (Hauta on ulkona katoksessa jossa on myös varkaiden killan merkki)

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki