FANDOM

267px-SepLnUp Imperial a1&c2.png

Imperiaali, nainen ja mies.

Alkuperäiskansaa sivistyneen ja kosmopoliittisen Cyrodiliin asukkaita. Imperiaalit tai Keisarilliset ovat hyvin koulutettuja ja hyvin suosittuja. Imperiaalit tunnetaan myös kovan kurin, ja harjoituksien vuoksi heidän armeijassaan. Imperiaalit ovat hallinneet Tamrielia enemmän kuin 2000 vuotta.

EsiintyminenMuokkaa

Imperiaalit (Morrowind)

Imperiaalit (Oblivion)

Imperiaalit (Skyrim)

Imperiaalit (Online)

Biologia ja kulttuuri Muokkaa

Imperiaalit ovat fyysisesti vähemmän asetettuja rotuja. Imperiaalit ovat parhaita diplomaatikkoja, kauppiaita heidän merkittävän taidon avusta. Imperiaalit ovat myös taiteellisia kevyessä jalkaväessä mikä tekee Imperiaalisista parhaita sodan kävijöitä kuin muut rodut. Imperiaalit ovat pystyttäneet rauhaisan ja voimallisen Empiren.

Imperiaalit ovat risteytyneet Bretoneista ja Pohjalaisista, mikä tekee Imperiaaleista Pohjalaisten näköisiä mutta huomattavasti tummemmalla ihon sävyllä.

Kyvyt Muokkaa

Imperiaaleilla on voimakkaat synnynäiset taiat. Imperiaalit myyvät taikakirjoja ja jotkut opettavat taikoja. Imperiaalien voimakkain taika on tulitaika.

Erityis kyvyt

Keisarin ääni: Rauhoittaa lähellä oleva ihmisen 60 sekunniksi.

Imperiaalin onni: Imperiaalit löytävät enemmän rahaa kuin normaalit rodut.

Nimet Muokkaa

Suurimmalla Imperiaalisella on latinalainen nimi, kuten: Sorex Vinius, Tullius, Camilla Valerius. Ja joillakin on italialainen nimi, kuten: Viola Giardano, Marcurio or Vittoria Vici. Muilla Imperiaaleilla on muiden Euroopan maiden nimien risteytyksiä.

Tärkeät Imperiaalit Muokkaa

Ihmiset BretonImperialNordRedguard
Mer AltmerBosmerDunmerOrc
Betmer ArgonianKhajiit

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki