FANDOM

Dampened Spirits on yksi tehtävä The Elder Scrolls V: Skyrim -pelissä. Heti kun "Loud and Clear" tehtävä on tehty, Brynjolf sanoo että Maeve Black-Briar haluaa jutella Dragonbornin kanssa.

Pääkohdat Muokkaa

  • Puhu Maven Black-Briarin kanssa
  • Puhu Mallus Maccius:in kanssa
  • Puhu Sabjornille
  • Myrkytä pesä
  • Myrkytä Honningbrewin sammio
  • osallistu maistamis seremoniaan
  • Tunnista Sabjornin hiljainen kumppani
  • Palaa Maeve Black-Briarin luokse
  • Palaa Brynjolfin luokse

Walkthrough Muokkaa

Ensi askel tässä tehtävä on puhua Maven Black Briarin kanssa. Hän odottaa The Bee and Barb:in yläkerrassa tai sitten Black-Briar panimossa. Hän pyytää Dragonbornia auttamaan juuri panimonsa avanneen kilpailijan, honningbrewin, sulkemisessa ja selvittämään kuinka sen omistaja Sabjorn sai rahaa sen avaamiseen niin nopeasti.

Seuraavaksi on välttämätöntä puhua Mallus Macciukselle. Hän odottaa The Bannered maressa, Whiterunissa. Hän sanoo että Dragonbornin pitää kysyä Sabjornilta töitä tuhoeläinten hävittämisessä jotka Mallus on houkutellut panimoon. Dragonborn täyttää tämän työn ja samalla myrkyttää panimon sammion.

Sabjorn antaa pelaajalle avaimen panimon kellariin ja ohjeet kuinka tappaa tuholaiset ja myrkyttää pesä. Tämä antaa mahdollisuuden myrkyttää sammion myös. Pesään pääsee menemällä vain suoraan, mutta sielä on muutama skeeveri vastassa ja joitakin Frostbite hämähäkkejä. Kuitenkin oikea haaste on Hamelyssä; mies velhosta joka asuu heti pesän vieressä. Hän käyttää aika voimakkaita taika hyökkäyksiä. Jos Dragonborn on ihmissusi, kannattaa muuttaa muotoaan: murina saa velhon pelkäämään ja tämä tarjoaa loistavan tilaisuuden tappaa hänet.

Hamelyn ohi hiipiminen on myös mahdollista ampumalla nuolen tunneliin vasemmalle puolelle hänen alkemia laboratoriotaan jolloinka Hamley menee tutkimaan. Kun hän tutkii mitä on tapahtunut, pesän voi hyvin nopeasti myrkyttää ja sen jälkeen Dragonborn vetäytyy ja odottaa hänen paluutaan. Tämän jälkeen on mahdollista kiertää hänet ja palata takaisin tunneliin.

Menemällä tunnelin läpi honningbrewin pannuhuoneeseen, on mahdollista mennä portaita pitkin ylös ja kaataa myrkky sammioon. Oven avain roikkuu sen vieressä. Loppujen lopuksi, Sabjornille pitää kertoa että työ on tehty.

Nyt on aika osallistua maistamis seremoniaan. Komentaja Caius tai Sinmir maistaa simaa ja ei ole tyytyväinen siihen. Hän pistää Malluksen johtoon ja raahaa Sabjornin dragonsreachin tyrmään.

Tässä kohtaa Mallus auttaa paikantamaan kirjat joista selviää Sabjornin hiljainen kumppani. Ylhäällä Sabjornin lipastolla on lupaava kirje. Oven takana olevalla lipastolla on Honningbrewin karahvi jonka voi myydä Delvin Mallorylle.

Palatessaan Rifteniin, pitää kirje antaa Maven Black-Briarille. Tämä käskee Dragonbornia kertomaan tiedot Brynjolfille joka kuittaa löydöt ja lähettää Dragonbornin Mercer Freyn luokse (jonka hän uskoo tunnistavan symbolit kirjeessä ja voivan valoittaa kuka on varkaiden killan anonyymi vihollinen) Tehtävä "Scoundrel's Folly" alkaa.

Palkinnot Muokkaa

  • Palatessaan mavenin luokse, tämä palkistee Dragonbornin lumotulla tikarilla, miekalla tai nuijalla
  • Malluksen kanssa voi käydä nyt kauppaa ja hänelle voi myydä varastettuja esineitä

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki