FANDOM

Bolar's Oathblade
Jos sinulla on kuva Bolar's Oathblade:sta
ole hyvä ja lataa se!
Lisätietoa aiheesta saat muokkausohjeestamme, jonka löydät täältä.
Vahinko/Damage:
11 DamageIcon
Paino/Weight:
10 WeightIcon
Arvo/Base Value:
1014 GoldIcon
Erityisvaikutukset/Additional Effects:
Stamina vaurio 25 pistettä

Pelko 30 sekuntia

Luokka/Class: Yhden käden, Miekka
Vaadittu parannustaito/Perk: Teräksen Takominen
ID: 000C1989
Bolar's Oathblade (suom. Bolarin Valamiekka) on ainutlaatuinen Blades Sword (suom. Terien Miekka) The Elder Scrolls V: Skyrimissa.

Taustaa Muokkaa

Miekka kuului aikanaan Acilius Bolarille, Terät järjestön jäsenelle. Hän selviytyi Thalmorien hyökkäyksestä ja pakeni Turpean Miehen Luolaan. Siellä Thalmorit lopulta surmasivat hänet. Kyseinen taustatieto selviää Bolarin viimeisestä kirjeestä, joka löytyy Bolar's Oathblade vierestä. Kirjeessä Bolar kertoo puolustavansa Talosin alttaria häpäisijöitä vastaan ja kuolevansa kunniallisesti. Kuka on sen arvoinen, ottakoon hänen miekkansa ja tehköön samoin.

Ulkonäkö Muokkaa

Bolar's Oathblade on katanaa muistuttava yhden käden miekka.

HankintaMuokkaa

Bolar's Oathblade löytyy Turpean Miehen Luolasta. Se sijaitsee luolan keskivaiheilla, Talosin alttarilla. Jos pelaajalla on käynnissä Falkreathin kaupungista saatava tehtävä I'll Met By Moonlight, niin miekka ei ole saatavilla, koska Talosin alttari on tällöin tuhoutunut. Kun tehtävä on suoritettu ja noin kuukausi peliaikaa kuluu, niin luola uusiutuu alkuperäiseen muotoon ja Bolar's Oathblade on löydettävissä ehjän alttarin edestä.

Takominen Muokkaa

Bolar's Oathblade voidaan parantaa Elohopea Harkolla ja se hyötyy Teräksen Takominen perkistä, joka kaksinkertaistaa saatavan hyödyn.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki